Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

woensdag 19 oktober 2016

1 plaatje 3 kaarten

Dag allemaal,

Deze serie kaarten heb ik een tijdje terug gemaakt. Ik heb steeds dezelfde stempel gebruikt. toch zijn het 3 verschillende kaarten geworden, daarom vind ik werken met stempels zo leuk, je kan ze steeds weer gebruik en je krijgt steeds weer een andere look. Met deze serie heb ik ook gelijk verschillende soorten Aquarelpapier getest. Ik had drie soorten in huis en daartussen heb ik uitgezocht welke ik het fijnste vind en waarom

Kaartje nummer 1:
Van welk merk deze stempel is weet ik niet, maar vind hem heel gezellig. Hij is gestempeld op Terschelling Classic Aquarel-papier en gekleurd met Distress ink.  De basiskaart is van Craftpapier. Het designpapier is van Basic Grey uit de serie Nook & Pantry. De takjes heb ik geponst met de figuurpons van Mc Gill. De
De bloemetjes zijn van Margo's webshop. De tekststempel is van Craft Unlimited(boekenvoordeel).
 
 
Kaartje nummer 2:
Wederom de stempel zonder merk :) Deze is gestempeld op Monteval van Canson Aquarelpapier en gekleurd met Distress ink.  De basiskaart is van Craftpapier. Het designpapier is van Basic Grey uit de serie Nook & Pantry. De stanzen die ik hierbij gebruikt heb zijn de Deckeld Rectangles Large en de Nellie's Multieframe's Stars. De tekststempel is van Kars.
 
Kaartje nummer 3:
Natuurlijk ook bij deze kaart weer de stempel zonder merk! ;) Deze is gestempeld op Watercolor papier van Tim Holtz en gekleurd met Distress ink.  De basiskaart is van Craftpapier. Het designpapier is van Basic Grey uit de serie Marrakech. De stans die ik hierbij gebruikt heb is Nellie's Multieframe's. De tekststempel is van Marianne Design. De pailletjes en lint zijn van de Pipoos


Uitslag Aquarelpapier:
De Classis van Terschelling, is erg grof van structuur, hierdoor is hij voor mijn niet zo fijn, doordat je niet zo fijn de kleuren kan verplaatsen
Het Watercolor Papier van Tim Holtz, heeft een grove en een gladde zijde. net zoals de Het Terschelling papier is de grove zijde van dit papier niet zo fijn om er gedetailleerd op te werken. De gladde zijde is fijn om gedetailleerd te werken.
Dan is er nog de Monteval van Canson, boven alles het fijnste papier van deze drie. Het neemt goed water op, de kleur is goed te verplaatsen en het is lekker glad. Boven al de winnaar dus van deze test!

Bedankt weer voor het lezen van deze post!
 
Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten