Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

donderdag 20 oktober 2016

Een nieuwe techniek!

Dag allemaal,
 
Ik probeer graag elke keer iets nieuws uit. Daarnaast houd ik van het werken met water(verf) naar wat gesurf op het wereld wijde web kwam ik natuurlijk veel ideeën tegen. Maar bij een bestelling kreeg ik een folder van een groothandel, waarin ik een erg mooie kaart zag staan, ik heb hem eerlijk gelift ;) Dit is dan mijn versie;
Ik heb hierbij gewerkt met het aquarelpapier van Kippershobby, Waterart. Erg fijn papier om mee te werken, en niet zo zwaar als mijn Monteval Aquarelpapier van Canson. De stempel is van Penny Black, Cones en Berries. Ik heb de stempel ingekleurd en gestempeld met de Zig Clean Color Real Brush markers en de Misti Stamping tool. Door rechtstreeks op de stempel te kleuren, krijg je een mooie watercolor look. Er is 1 maar, je kan maar kleine stukjes tegelijk kleuren, omdat het anders te snel droogt. Daardoor krijg je niet zo een mooie afdruk en dan is de Misti tool een uitkomst, doordat je steeds weer op dezelfde plek kunt stempelen, kun je deze techniek heel makkelijk toepassen.
 
De achtergrond heb ik bewerkt met Distress inkt en een blendingtool, hierdoor krijg je een mooie gladde, egale achtergrond en kan je verschillende kleuren in elkaar laten verlopen (blenden). De sneeuw op de dennenappel is wit embossingpoeder.  De 'sneeuw spetters' heb ik gecreëerd met de Starry Colors van de Gansai Tambi. De kaart heb ik afgewerkt met goud embossingpoeder en een tekststempel van het Scrapbook atelier.
 
Ik vind de kaart erg geslaagd. Ik hoop dat jullie het ook mooi vonden.
 
Hartelijke groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten