Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 4 september 2017

Een Walvis

Dag allemaal,
 
Tijdens onze vakantie in Zuid Holland, liepen we op de markt in Zierikzee, daar zag mijn zoontje een mooie gehaakte walvis en die wilde hij toch wel graag hebben. Mijn zoon van 6 is namelijk helemaal weg van walvissen, dolfijnen, orka's en wat al niet meer in de zee. Trouwens alle dieren hebben wel een special plekje in zijn hart :)
 
Nu was hij niet echt super duur, maar toch dacht ik dat kan ik zelf ook.
Gelukkig ging hij er mee akkoord, dat als we weer thuis zouden zijn van de vakantie, dat ik een walvis ging haken voor hem.
 
En belofte maakt schuld dus zodra we thuis waren gelijk maar begonnen aan de walvis en zie hier
Richard the Whale
 
Ik heb hem gehaakt, van 2 bolletjes garen van Pingouin welke ik al een poosje in de kast had liggen. Ik heb hem gehaakt op haaknaald 5. Het patroon is een gratis patroon dat ik op Ravelry heb gevonden. Hier is de link. De ogen zijn 1 cm doorsnee. 




  Mijn zoontje was helemaal blij!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten