Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 2 oktober 2017

Christmas Hugs

Dag volgers!
 
Bedankt weer voor het stoppen bij mijn blog.
 
Vandaag krijgen jullie allemaal alvast Christmas Hugs. :) Dit doe ik vandaag doormiddel van deze kaart!
 

De gebruikte materialen:
Dutch doobadoo Shape Art Label Mirror
Papier is 'Christmas Carol'  van Noor! Design hier komen ook de embellishments en het plaatje uit.
De Sterren zijn een rand stans en een 'bijna' ronde stans van Noor! Design
De dennenappels zijn gemaakt met een stans van Leane creatief
De takjes zijn van een Tim Holtz stans.
de rode besjes zijn van de action.
 
Het idee van dit model kaart heb ik van het Dutch doobadoo blog gehaald, via een sol van een aantal keer terug.
 
Hier nog een aantal detail foto's
 
Ik hoop dat jullie heb weer mooi vonden!
 
Tot een volgende keer!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten