Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 9 oktober 2017

Peperkoekmannentje

Dag allemaal,
 
Hier ben ik weer met een kerstkaart. Het is eigenlijk hetzelfde model als die van mijn laatste post. Ik heb deze kaart wel eerder gemaakt dan mijn vorige post. Deze heeft weer een hele andere uitstraling en heb ik gemaakt aan de hand van een live uitzending, een aantal weken terug, van Jolanda Bergmans op het Noor! Design groep op Facebook.

 
De gebruikte materialen zijn:
Dutch Doobadoo Shape Art A5 Label 2
Plaatje is van Knipvel Holidays Greetings van Noor! Design
Het Papier is van Noor! Design en Action
De bloem is van Marianne Design
Het peperkoekmannetje is van Noor! Design.
De grote ijskristal is uit de Signature Collection by Sara Davies
de rand stans met ijskristallen is van Noor! Design.
 
Hier is nog een detail:
 
Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten