Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 24 oktober 2016

Kerst voordeur

Hoi hoi,

Hierbij nog maar een kaartje.
Ook bij deze stempel heb ik de no-line stempel techniek gebruikt.


De stempel die ik hier gebruikt heb komt ook uit de set at Christmas Time van Papermania.

De tekststempel is van Penny Black, uit de set Holy Night. Gestempeld met Versamark en bewerkt met goud embossingpoeder.

De stempel heb ik gestempeld met Distress Antique linen, op Aquarelpapier van Waterart. Voor het inkleuren van de stempel heb ik mijn ZIG Clean Color markers gebruikt. De sneeuwvlokjes heb ik met witte acrylic verf gestipt met een kwast. De sneeuwlagen zijn bewerkt met de Clearsparkle pen van Spectrum Noir. De hulst takjes zijn van Tim Holtz, Holiday Greens. De pareltjes heb ik via Ebay.
Het formaat van deze kaart is 11,5 x 17 cm.

 Als er vragen zijn, stel ze gerust!

Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten