Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 28 augustus 2017

Een veel kleurige deken

Hallo allemaal,


Toen ik maanden terug hoorde dat ik opnieuw tante zou worden, wilde ik een cadeau zelf gaan haken. Bij mijn schoonzus gevraagd wat ze dan graag zou willen. Uiteindelijk was de  opdracht voor deze deken: "zo veel mogelijk kleur". Dat is het ook wel geworden. Ik vind de deken echt prachtig geworden. Je zou hem bijna zelf houden..😀Gelukkig vinden mijn broer en zijn vrouw hem ook geweldig. Want 2 weken geleden zijn zij trotse ouders geworden van een zoon.

 
De deken heb ik gehaakt met de granny stripe. Het garen dat ik hier heb gebruik is honderd procent katoen. De afmetingen zijn ongeveer 120 cm x 160 cm.
 
Ik zou het leuk vinden wanneer jullie een reactie achter lieten wat jullie er van deze deken vinden.
 
Ik wens jullie nog een fijne dag verder.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten