Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 18 september 2017

Sneeuwbollen.

Dag allemaal,
 
Wie kent ze niet die glazen bollen met een 'Kerst'/ Winterstilleven erin met water en 'sneeuw'!
Ik wel dus, en dat wilde ik ook bereiken op mijn volgende 2 kerstkaarten.
Ik heb 2 shakerkaarten gemaakt.
 

Marianne design heeft stansmallen waarmee je en sneeuwbol kunt maken. Deze heb ik op wit cardstock gelegd en de buitenlijn nagetrokken, dit heb ik uitgeknipt. Zo heb je dus heel makkelijk een mooi sneeuwbolkaartpatroon(leuk galgje-woord ;) )
Het plaatje is een embossingfolder van Nellie Snellen, Picture embossing. Deze heb ik met donder blauw/ zwart cardstock door de cuttlebug gehaald, daarna met witte gesso de kaart bewerkt, hierdoor krijgen de geemboste delen een witte laag, waardoor je het kan inkleuren. de geëtste delen blijven dus donker. Het plaatje heb ik ingekleurd met Faber Castel Albrecht Durer potloden. Daarna heb ik er glitter en een klein beetje nepsneeuw op het plaatje gelegd, nadat ik eerst een randje met 3Dtape heb gemaakt langs de rand van het plaatsje. Op dat randje heb ik een stukje mica geplakt. En zie daar mijn eigen sneeuwbol is een feit.
Verder afgewerkt met kraftcardstock, kerstklokjes en bladjes. Ook van Marianne Design.
 
Hieronder nog een aantal foto's;
 

 

Benieuwd naar jullie reactie!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten