Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

zondag 29 mei 2016

Peony Bouquet

Hallo allemaal,
 
Hierbij wil ik graag mijn laatste kaartje laten zien.
 
Het idee van dit kaartje heb ik een tijd terug gezien op de you-tube pagina van Kristina Werner en dan dit filmpje.
 
Dit is mijn versie geworden:
 
Hier heb ik de Peony Bouquet van Altenew voor gebruikt, deze heb ik gestempeld op aquarelpapier van Tim Holtz met Distress inkt Antique linen, hierdoor zie je geen lijn meer wanneer je klaar bent met inkleuren. Daarna heb ik mijn Gansai Tambi gebruikt om de bloemen in te kleuren. De tekststempel is ook van Altenew, Beautiful Day. Deze heb ik gestempeld met Starlite Black van Brilliance
 
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb van de Gansai Tambi
Voor de Paarse Bloem: 139
Voor de Roze Bloem: 34
De Glanslaag op de bloemen: 95
Blaadjes: 54, 58 & 46
Achtergrond: 47
 
Witte basiskaart(Neenah Classic Crest), met paarse cardstock gemat.
 
deze stempel is van Papermania.
 
Ik ben best wel trots op deze kaart en hoop dat jullie hem ook mooi vinden.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten