Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

zondag 12 juni 2016

Eerste kerstkaart voor dit jaar

Ja ja het is een feit, gisteren mijn eerste kerstkaart afgemaakt. Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen, want ik heb er elke keer te weinig. :)
Met deze drieluik kaart ben ik blij, hij is goed gelukt met dat wat ik in mijn hoofd voor ogen had. Dat is altijd een ding, je hebt een idee, maar het dan nog vertaald krijgen op je kaart is ene tweede, maar het is me weer gelukt.


De stempel die ik hier heb gebruikt is van Kanban uit 2010, Happy Christmas.
Deze stempelafdruk heb ik weer ingekleurd met mijn Gansai Tambi set.
De tekststempels die ik hier gebruikt heb zijn van  Noor Design; Happy Holidays 6410/0106 
De rechthoekige label is van Marianne Design, ontworpen door Eline Pellinkhof; Eline's Vintage, Christmas, EC0099
 
Verder heb ik voor deze kaart een aantal mallen gebruikt:
Het rode frame is van Marianne Design; Creatables LR0117
De ovale label is ook van Marianne Design; Craftables CR1212
De takjes zijn van Tim Holtz; Sizzix Thinlits Holiday Green 658759
 
De achtergrond is gemaakt met Texturepaste en stencils op zwart papier.
De basiskaart is van wit cardstock met de afmetingen van 27 cm x 14,5 cm , gevouwen op 9 cm en 18 cm.
Het rode design papier is een Christmas block van afgelopen kerst, van de Action.
 
Daarnaast heb ik nog een wat pareltjes, strass-steentjes en sneeuwvlokjes geplakt.
 
Kleurenkaart Gansai Tambi:
Jas en Muts: 30 & 32
Baard en Haar: 20 & 95
Zak: 47
Schoenen: 47 & 90
Handschoenen: 47, 90 & 46
Gezicht: 10, 32 & 33 (wanneer je dit mengt, krijg je een mooie huidskleur.)
Wangen: 32
Cadeautjes: 33, 54, 61, 66, 37, 95, 91 & 90
Achtergrond:  67
Grond 46, 47 & 56
 
De glans laag die in de cadeautjes en handschoenen ziet is gedaan met 90 en 91, de glans laag van de baard muts en haren van de Kerstman is gedaan met 95. Hieronder is die glans goed te zien.
 

Bedankt weer voor het lezen van deze post.
 
Hartelijke groet,
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten