Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

woensdag 22 juni 2016

1 plaatje, 2 thema kaarten.

Hoi hoi,

Ik ben lekker aan het spelen gegaan met mijn Gansai Tambi, Wat een fijn kleur medium is dat.

Dit zijn mijn allereerste plaatjes die ik gekleurd heb met Gansai Tambi toen ik de set gekregen had.


Het plaatje heb ik gestempeld met zwarte versafijn en gelijk bestrooit met clear embossingpoeder. Helaas zat er in mijn clear embossingpoeder ook wat witte embossingpoeder. Hierdoor is mijn stempellijn gespikkeld, helaas.
Maar dit mag de pret niet drukken, en de plaatjes heb ik gewoon bewerkt verder.


Voor de meisje/dames kaart heb ik de volgende dingen gebruikt:
De basiskaart is van Kraft cardstock 15 cm x 15 cm

De stempel is van Penny Black: Fly with me.
De tekststempel is van Personal Impressions, Mixed sentiments.

De bloemen zijn van E-line.

De mal van Sizzix Decorative strip, Spring Greenery van Tim Holtz voor het takje.
De mal van Sizzix Thinlitz, Doily ook van Tim Holtz, voor achter het plaatje.

Het design papier heb ik gebruikt van;
My Minds Eye, Stella and Roze, Hazel
En een block van Decotime (Action, DS1471-04)

Verder is de kaart afgewerkt met pareltjes en bakers twine

Kleurenkaart Gansai Tambi:
Vacht: 46
Broek: 37
Blouse: 95
Vlieger: 37, 38, 43 & 54
Grond: 47 & 54
Achtergrond: 66
Glans laag: 95



Voor de jongens/mannen kaart de volgende:
De basiskaart is van Kraft cardstock 15 cm x 15 cm

De stempel is van Penny Black: Fly with me.
De tekststempel is van Personal Impressions, Mixed sentiments.

Voor de bloem heb ik een pons van Make Me gebruikt.

de Cut-ies Spring 20060 stansmal heb ik gebruikt voor de nestjes achter de bloem
De Creative Expressions, Trailing Ivy stansmal voor de klimoptak
En voor de cirkels achter het plaatje heb ik de Elizabeth Carft Designs, Circles stansmal gebruikt, hier komen ook de gekleurde stippen uit.

Het design papier dat ik gebruikt heb is van;
Class of '78 collection van Kaisercraft

Verder is de kaart afgewerkt met verbandgaas achter het plaatje

Kleurenkaart Gansai Tambi:
Vacht: 47
Broek: 63
Blouse: 95
Vlieger: 30, 40, 54 & 63
Grond: 54 & 58
Achtergrond: 66
Glans laag: 95

Ik hoop dat jullie de kaarten ook mooi vinden.

Hartelijk groet,
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten