Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 18 januari 2016

Daar was ik weer!

Dag allemaal,

Een nieuw jaar! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In het nieuwe jaar hebben de meeste mensen nieuwe/goede voornemens. Meestal doe ik daar niet aan mee, maar dit jaar wel. Eén van mijn goede voornemens van dit jaar is meer bloggen (ja ja we gaan het gewoon weer proberen) en een eigen Facebook-pagina aanmaken. Dat laatste is al gelukt HIER!
Ik hoop dit jaar echt wat meer tijd te hebben en/of te maken om te kunnen bloggen. Creatief bezig zijn vind ik erg leuk en dat wil ik graag delen. Misschien is het inspirerend voor anderen om ook (weer) aan de slag te gaan.

Vandaag heb ik mijn eigen 'dagritme' weer helemaal terug. Mijn zoontje is weer naar school, na een periode van verschillende virusjes gehad te hebben. Ik heb weer even de handen vrij.

Vanmorgen reed ik door een prachtig winterlandschap, wat zag de natuur er betoverend uit met al dat rijp! Van mij mag het zo nog wel even doorgaan, maar helaas, de vooruitzichten beloven het niet. Nu dus maar goed genieten.

Vandaag hoop ik er ook nog wat kaarten op te zetten die ik rond de afgelopen kerstperiode gemaakt heb.

Ik hoop jullie dus allemaal weer wat meer te gaan ontmoeten in dit jaar.

Later deze dag hoop ik nog wat kaarten te plaatsen die ik rond de kerstperiode gemaakt heb.

Hartelijke groet,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten