Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 18 januari 2016

Nieuwe techniek.

Dag Allemaal,


Afgelopen november ben ik samen met mijn vriendin naar de Kreadoe beurs geweest in Utrecht. Het was voor mijn een aantal jaartjes geleden dat ik was geweest. Het leuke van een dergelijk beurs is dat je nieuwe technieken kunt bekijken. De techniek die ik gebruikt heb op de kaarten in dit blogbericht heb ik ook van dit bezoek geleerd. Diny Sprakel was op de beurs bezig met de Copic markers, dit zijn stiften op alcoholbasis, die veel gebruikt worden voor het inkleuren van stempelafdrukjes. Nu dus ook voor deze techniek. Als je deze link volgt kom je bij een filmpje waarin Diny Sprakel het voordoet. 
Rond de kerst ben ik het gaan uit proberen. Dit waren mijn eerste kaarten die ik weer gemaakt had. Sinds ik mijn zoon heb gekregen. Bijna 5 jaar dus.
Dit was mijn eerste kaartje met deze techniek.

 
 

Dit waren de kaartjes die ik er mee gemaakt heb en dat smaakt naar meer. Bij de volgende kaartjes heb ik de Copicmarkers vervangen door Distress Ink. Dit is inkt op waterbasis. Samen met de stempelafdrukken gemaakt met Versamark krijg je ook erg leuke kaartjes. (Al zeg ik het zelf)

 
 

En afgelopen tijd heb ik de laatste twee kaartjes gemaakt. Vooral met de Copic techniek.


Afgelopen zondag heb ik een paar mooie 'snelle' kaartjes gemaakt, met de blokken van Studio light.


Dit zijn erg leuke blokken. Helemaal als je dus 'snelle' kaartjes wilt maken.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden allemaal.
 Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten